Shoebox 2016:o dezamagire

Standard

La multi ani dragi mei si Sarbatori fericite! Anul acesta asa cum m-am obisnuit in fiecare an am incercat sa fac o bucurie de Craciun celor mai putin norocos decat mine si pentru ca de 2 ani m-am obisnuit sa apelez la ajutorul celor de la Shoebox m-am gandit si anul acesta la ei, numai ca.m-am lovit de regula lor noua cum ca toate lucrurile djn cutie trebuie sa fie noi si cu eticheta.Ei bine dragilor pe mine regula asta m-a indignat.Eu nu zic ca trebuie aruncate intr-o cutie niste vechituri nefolositoare,rupte si murdare de care nu ne mai folosim insa sunt convinsa ca multi parinti care au copii au ramas cu o gramada de hainute pe care copii lor datorita vitezei se crestere a copilului nu a apucat nici macar o data sa le poarte,sau jucarii care arata impecabil,frumoase si interesante pe care parintele i le-a luat copiluluu sau cu drag si atentie dar din  nefericire copilul a crescut si nu mai prezinta interes.Asa ca de ce sa cunperi o jucarie cu eticheta de 2 lei cand poti da una in stare foarte buna dar mult mai interesanta?Voi stiti ce coada e la second hand-urile de jucarii?Nu neaparat pentru ca jucariile sunt mai ieftine ci pentru ca sunt aproape unice,interesante,interactive.Asa ca in final am ramas cu un gust amar si m-am reorientat spre alti copii care accepta bucurosi o jucarie „purtata” o data dar de zece ori mai interesanta decat una noua de care s-a saturat se invartit 5 minute.

 

Lasă un comentariu