Crosetuta pe podium

Standard

Acest articol as vrea sa fie o surpriza in primul rand pentru mama, sotul si unchiul meu, dar si tuturor celor care isi aniverseaza azi onomastica si sa le urez un calduros La multi ani!

Inca din copilarie am indragit papusile Barbie. Cred ca pot afirma ca aceasta papusa are o lunga istorie, atragand atentia multor generatii de fetite.Zilele trecute, cautand surse de inspiratie pentru modele mele, am intalnit pot sa afirm, niste creatii impresionante pentru papusile Barbie pe care mi-a fost cu neputinta sa nu v-i le impartasesc si voua.

princess_diana_1981_engagement_dress_paradise_48 rochia de cununie a Printesei Diana ( sursa:  Pradise Publications);

1840_queen_victorias_wedding_gown_paradise_43 Rochia de mireasa a reginei Victoria ( sursa:  Pradise Publications);

il_570xN_276935943sursa: American School of Needlework

il_570xN_324628942 sursa: American School of Needlework

Lasă un răspuns

