Romeo si Julieta in stil…iepuresc

Standard

Adaptare dupa scena balconului din Romeo si Julieta de W.Shakespeare:

JULIETA Iepurica: Ce iepure-mi esti tu, ce-ascuns în manta noptii
                                  Dă buzna-n taina mea astfel ?

070420131660070420131663

ROMEO Iepuras:      Pe nume
                                      Nici eu nu stiu a-ţi spune cine sunt:
                                      Urăsc, o înger, numele ce-l port
                                      Fiindcă ţi-i vrăjmas; de l-aș avea
                                      Pe o hârtie scris, bucăţi l-as face.

070420131661

JULIETA Iepurica: Nici n-am sorbit o sută de cuvinte
                                   Din gura ta, si glasul ţi-l cunosc:
                                   Nu esti Romeo Iepuras?

ROMEO Iepuras: Niciunul, preafrumoaso, de-l urăsti.

JULIETA Iepurica: Cum ai pătruns aici, să-mi spui. De ce?

ROMEO Iepuras: Pe-a dragostei aripi urcata-i pe balon,
                               Si-n spate oul de Paste il purtai ca sa-ti aduc iubito al dragoste-i plocon.

070420131662

Lasă un răspuns

