Bilant la sfarsit de an

Standard

images

Dragi mei, iata ca a venit sfarsitul anului 2012 si ne-am gandit ca ar fi vremea sa tragem linie.

In primul rand vreau sa va multumim tuturor celor care ati fost aproape 10 luni alaturi de „Croseta fermecata” ( si trebuie sa recunosc ca ati fost multi– aproape 3500), urmarind cele 83 de articole .

Vrem sa va uram la sfarsit de an multa sanatate, sa vi se umple sufletele de bucuria de a darui asa cum am patit-o si noi prin Campania „Zambete copii” , sa va faceti noi prieteni in noul an asa cum am castigat  inca 49 de prieteni de la Fundatia Principesa Margareta, sa va faceti ziua mai frumoasa asa cum o traiesc eu lucrand fiecare jucarie stiind ca pe chipul celui care o priveste sau o primeste in dar voi aduce bucurie.

„Croseta fermecata ” spera sa fiti si la anul alaturi de ea urmarind articole noi si va asteapta cu multe surprize.

La multi ani!

Magicienii „Crosetei fermecate”

Lasă un răspuns

