Altfel de jucarii pentru un Craciun de poveste

Standard

Zilele trecute treceam prin parcul Kiselef spre casa.Prin parcul asta trec aproape zilnic  asa ca e imposibil sa nu observ cand se schimba ceva. Ca de pilda trec pe langa un musuroi de 3 pietre de marimi diferite asezate unele peste altele si vopsite cu rosu (de la distanta pareau pietre).Ma apropii si spre surprinderea mea nu erau pietre ci bucati de sare ce reprezentau un cadou din care iese o jucarie.Merg cativa pasi si dau peste un alt cadou, apoi peste un ursulet ce oferea un cadou si in final intrerup o conversatie intre 2 oameni de zapada.Mi-a fst imposibil sa nu ma opresc si sa nu-i pozez pe toti.

Pana am ajuns acasa mi-am dat seama ca un Craciun de poveste nu inseamna neaparat mancare,concerte,distractie sau o hainuta noua cumparata ci poate insemna bucuria de a darui, indiferent ce sau din partea cui vine darul.

In plus, asa cum ati observat si voi arta nu cunoaste limite atunci cand vrei sa demonstrezi ceva.

071220121457071220121459071220121458071220121456

071220121455

Lasă un răspuns

