Campania “Zambete pentru copii” un vis implinit

Standard

Intr-o zi, s-a infiripat in mintea mea o idée care la inceput chiar si pentru mine a parut un pic utopica :dorinta de a aduce pentru cateva momente un zambet pe chipul unor copii obisnuiti la care Mos Craciun nu poate uneori ajunge.Si de aici s-a nascut Campania “Zambete pentru copii”.

Desi sa stiti ca nu a fost usor (asa cum ati vazut din postarile jucariilor din campanie,aceasta s-a intins pe o perioada de aproape 4 luni de munca asidua in timpul meu liber)  am avut  insa sprijinul familiei,timid la inceput insa in momentul in care a vazut ca lucrurile incep sa se miste visul meu de a face niste copii fericiti a devenit si visul lor. In cateva cuvinte campania a presupus zeci de tipare cautate luni intregi,zeci de sculuri pentru crosetat,idei noi si traznite,timp si poate cel mai important ingredient:mult suflet. Si iata in final ce a iesit:

041220121454

Si ca visul sa se implineasca aveam nevoie de un intermediar special in care sa-mi pun toata increderea.Am fost un pic reticenta la inceput trimitand un email Fundatiei Princesa Margareta in sensul ca o fundatie atat de renumita doreste sa sprijine un om simplu care incearca sa faca o bucurie celor din jur, si spre surprinderea mea am primit un email de raspuns, email care a deschis o cale spre implinirea visului meu.

DSCN0179 Dupa 3 luni de colaborare cu fundatia, intr-o sfanta si draga tuturor  zi de Mos Nicolae plina de emotie am pasit in familia Fundatiei Principesa Margareta. Sincer va impartasesc ca am avut o farama de teama ca acei copii nu vor fi incantati de cadourile mele tinand cont ca erau mai putin obinuite ,nu cumparate din magazine si ca nu le vor putea aprecia asa cum mi-as fi dorit.Insa atat surpriza mea cat si a lor a fost mare.In primul rand nu cred ca se asteptau sa primeasca vreun dar de Mos Nicolae pentru ca la intrarea mea in sala de joaca replica unei fetite a fost graitoare:”A venit mosul!”.Nu va imaginati cat de surprinsa am fost de mobilizarea,disciplina si organizarea copiilor (desi nu se asteptau la venirea mea cu cadouri au strans imediat masutele de lucru si si-au aranjat cumintei scaunele, au ascultat atenti si nerabdatori cele cateva cuvinte de introducere ale mele si in ordine fiecare a venit sa isi ia fiecare  cadoul).

DSCN0185 Asteptand nerabdatori sa primeasca darurile.

Surpriza mea in primul rand a fost data de fair playul lor : nimeni nu a deschis cadoul pana nu l-au primit toti colegii , dupa care le-au deschis toti.

DSCN0198DSCN0200

Am fost extraordinar de incantata de felul in care au reactionat cand au deschis cadourile:un fel de surpindere amestecata cu bucurie.O bucurie sincera,neprefacuta,lipsita de diplomatie.O bucurie care de fapt a insemnat multumirea mea pentru tot efortul depus care de fapt nici nu a mai contat.Copii au fost extrem de draguti, mi-au multumit pentru cadouri si au acceptat sa facem o poza impreuna.

Fotografie0342Fotografie0341Fotografie0345  DSC04676Marturisesc ca in cursul ultimelor patru luni  mi-am imaginat momentul in fel si mii de chipuri insa realitatea mi-a depasit asteptarile.Am plecat de acolo cu inima plina de lumina si bucurie,o bucurie de mii de ori mai mare decat cea data de primirea unui cadou.Cred ca a fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata de Mos Nicolae.

Fotografie0368Fotografie0362

Pentru acest cadou vreau sa ii multumesc in primul rand mamei mele care de obicei e sceptica la ideile mele insa de data aceasta a crezut de la inceput pana la sfarsit in visul meu sprijindu-ma atat moral cat si material.Vreau sa-i multumesc sotului meu care a fost mereu alaturi de mine, colegei mele de munca Stefi fara de care cativa copilasi ar fi ramas fara cadou si care m-a mobilizat in zilele mele grele, bunicilor care au contribuit si ei la cadouri,tatalui meu si nu in ultimul rand Cristinei Buja care m-a ajutat sa duc visul pana la capat si sa devin un Mos Nicolae pentru copilasi.

Campania mea a produs o minune.Pe langa ca a provocat multor persoane multa bucurie, ideea ei a dat nastere unei alte campanii de hainute pentru copii initiata de cumnata mea , campanie care  se va intampla in preajma Craciunului.Ii urez succes si-i doresc  sa aiba parte macar de atata bucurie de cata am avut  si eu.

Visul meu nu se va opri aici si in viitor voi aduce si alte zambete pe chipurile celor tristi.

Asa cum am inceput acum cateva luni, chiar daca campania a luat sfarsit voi continua sa postez fiecare jucarie care a fost daruita.

Va multumesc pentru ca timp de 3 luni si ceva ati fost alaturi de mine urmarind campania pana la sfarsit si sper ca veti fi cu ochii pe mine si la alte proiecte.

Va imbratisez pe toti si va urez

Sarbatori fericite !!!

One response »

Lasă un răspuns

