Teatru de ..manusi

Standard

Dragii mei, revin dupa o scurta vacanta in care mi-am incarcat bateriile. Stiti cum se zice: vara omu face sanie si iarna caruta. De ce  spun asta? Pentru ca va veti intreba de ce am ales eu vara sa crosetez manusi. Ei bine, in primul rand de distractie.De obicei lumea foloseste manusile sa se protejeze de frig,ei bine eu m-am gandit si la alta utilizare: gen muppet’s show pentru deliciul copiilor. Momentan m-am gandit sa deschid stagiunea estivala cu Mieunica pisicuta si puisorul motat. Pe langa asta sunt foarte moi si calduroase si de ce nu originale. Cu timpul familia de muppets ar putea creste alaturandu-se noi prieteni.

Lasă un răspuns

