Tutorial oua speciale de Paste

Standard

Dupa ce mi-a venit ideea sa crosetez am inceput sa caut carti cu modele si instructiuni. Sa fiu sincera nu am inteles absolut nimic din ele (poate voi veti avea mai mult noroc) asa ca ce m-am gandit? Am cautat pe youtube tutoriale de crosetat diverse modele si chiar mi-au fost de un real ajutor, in special pentru ca unele aveau si slow motion. De aceea m-am gandit sa vin in sprijinul celor care vor sa invete usor sa croseteze si nu au de unde prin crearea unei rubrici speciale de tutoriale pentru incepatori unde voi posta si filmuletele dupa care am invatat sa creez modelele de pe blog.Iata un filmulet cu animalute in oua de Paste. Spor la crosetat!

2 responses »

  1. tin sa.ti multumesc din suflet k ai postat tot ce stii tu,m.ai facut cea mai fericita cin d te.am gasit,imi doream mult sa crosetez multe lucruri pe care le.am gasit la ty,sint prietena ta deacum…….msc

  2. Buna Maria si bine ai venit in locul nostru de joaca cu croseta,

    Ma bucur ca iti place blogul meu si ca il gasesti util. Sper sa fi alaturi de mine si cu alte postari.
    O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

