Despre noi

Standard

   Dragii mei curiosi,

„Magicienii” din spatele crosetei fermecate sunt eu (Roxana- designerul creatiilor) si sotul meu Costy cu experienta in promovare, relatii cu publicul si livrari.

Cum a inceput „magia”?

Primul meu contact in  lumea crosetei a fost la varsta de 10 ani cand am vazut-o pe bunica mea crosetand mileuri.Am luat si eu croseta in mana si atunci a aparut primul lant de zale din viata mea.Nu mai tin minte ce am crosetat insa i-am prins gustul. De curand, am vazut o revista de crosetat si mi-a retrezit amintiri.Am incercat un model din revista, de curiozitate si mi-au venit idei noi .Mi-am cumparat un scul degrade de la mercerie si am inceput sa lucrez in timpul liber cate ceva.Am inceput cu o pereche de botosei (care a suferit zeci de modificari pana la varianta finala pentru ca imi tot veneau idei).Prietenii si familia au fost incantati de rezultat si asta m-a incurajat sa incerc sa crosetez si altceva si sa le impartasesc si celorlalti.Asa a aparut acest blog.

Majoritatea creatiilor de pe blog sunt din sculuri degrade cu fire din acril,poliacril ( special create pentru hainute de bebelusi), bumbac si sunt lucrate exclusiv manual.

Speram sa va bucure sufletul si privirea creatiile noastre si daca va doriti vreuna dintre ele nu ezitati sa ne cautati. Suntem intru totul deschisi la pareri, sugestii si in special obiectii legate de „locul nostru de joaca”.

Va multumim,

„Magicienii Crosetei fermecate”

One response »

Lasă un răspuns

